Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

Stilte

(plaatje van internet bron niet meer bekend)

Stilte ....
Stilte op blog na 10 drukken daggen vol inspiratie.
Ik merk ook de stilte in mijn zelf. Stil overdenken,
nadenken over van alles en nog wat. Eigenlijk heel
druk in mijn hoofd. Vol gevoel en gedachtes enz. en
toch niets op papier kunnen krijgen.
Waarom kan ik het niet loslaten ... ik weet het nu
nog niet, misschien morgen?
Wie weet.... voor zo lekker slapen rustig en stil
in een droom weg zakken zonder gedachten .... Stilte

3 opmerkingen:

  1. stilte is nu even noodzakelijk waarschijnlijk, mooi omschreven. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je even stilte nodig, niets mis mee!

    Fijn weekend.

    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, soms heb je even stilte nodig... en ja we waren inderdaad tien dagen druk... met plakken, met schrijven, met elkaar bezoeken... ;)

    BeantwoordenVerwijderen